Sunday, August 29, 2010

Toronto trazenje stana, St. Jacobs i Waterloo park

U subotu smo isli do Grandica na druzenje yaaay ali pre toga smo isli u Don Mills da trazimo stan, izricito su nam rekli da su rexdale, finch avenija i scarborough lose oblasti i da ne idemo tamo, medjutim ni ovaj deo gde smo bili nije nesto bolji, u neke zgrade nismo mogli ni da udjemo koliko smrde na zivotinje i smece i raznorazne kuhinje, a neki stanovi koje smo videli bili su prilicno ofucani i prljavi, na sve to zgrade su ogromne od preko 15 spratova i sam pogled odozdo na njih mi uliva strah.Ja obozavam visinu ali ne preko nekoliko dana, biti sa detetom na 20tom spratu kad crkne lift i nesto se desi nije zabavno uopste.Ova zgrada pored nas svake nedelje ima bar dve posete vatrogasaca uglavnom zbog aktiviranja alarma koji su u svim stanovima a liftovi se kvare i ovde kao i tamo i prodje i nedelju dana dok ih srede ...nama krpe rupe u kupatilu vec mesec dana ih jos ih nisu zakrpili a dolaze svake druge nedelje...moja idealna zgrada bi imala pristup kolicima i ne vise od 7 spratova, trebala da bude cista i tiha...ali to je moj christmas wish list.Ono sto sam videla je sasvim drugo, vecina zgrada ima po 10tak stepenica na ulazima i ne mogu da se popnem sa kolicima i detetom bas tako lako, garaze su podzemne i podrazumeva se da namirnice i stvari unosite odande.Neke zgrade imaju bazene i teretane ali ko uopste stigne to da koristi ako radi 9 sati dnevno i jos nekoliko potrosi u putu...radno vreme je 8 sati plus 1 sat pauze za rucak...koja nije placena naravno :)
Obicno su zgrade na bulevarima pa je tisina subjektivna stvar, a komsiluk pa recimo da je stvarno iz svih krajeva sveta...naravno nezaobilazne zajednicke vesernice su uvek moja bolna tacka.Ono sto zapravo diktira nasu odluku je lokacija i cena, a divni ali mali stanovi koji imaju za divno cudo susilica za ves i masine kostaju 1200 dolara pa navise jer su i sa svojih 50tak kvadrata luksuzni...

Toronto je neverovatan grad koji kao da se sastoji iz 15 malih gradova ali ogroman je i vrlo raznolik, od divnih luksuznih oblasti do njihove totalne suprotnosti...

U medjuvremenu sam polozila test za voznju tako da mi je ostao jos drugi deo za mesec dana, i bili smo da vidimo St.Jacobs selo Amisa ili Menonita i malo do Waterloo parka.
http://www.stjacobs.com/html/village_museums.html

Buduci da je ovaj blog namenjen iskljucivo mojim prijateljima i rodbini, necu vise toliko pisati o ostalom osim o svojim licnim stvarima i zapazanjima.
Zbog spamovanja ukljucila sam moderaciju tako da nijedan komentar nece biti objavljen ako mi se ne svidi, zivela cenzura :D

12 comments:

  1. Meni se Toronto, pa ni Ontario uopste ne svidja. Zasto se imigranti masovno tamo useljavaju ostace za mene vecna misterija.

    Ljudi su hladni, bezobrazni i necovecni (okej, postoje izuzeci, pricam generalno). Svi oni u bojama ljudi su puni nekih kompleksa i ne daj Boze da posumnjaju da ih nesto diskriminises, a to im je najlakse da pomisle... I generalno mi je bas muka od tog mesta. Zasto bi neko sa bebom isao u te rupcage da trazi dom je meni potpuno nejasno.

    Kod mene ima jedva neki Indijac ili Paki, crnca sam mozda videla jednom na pesackom prelazu... najgori kloshari ovde su Native Americans :D Svi su nasmejani, pricljivi i dobro raspolozeni...Nista nije tesko, komplikovano, sve je opusteno i sve moze nekako da se sredi. Ovde nemamo nikoga, sve smo se sami snasli. Imamo divan, ogroman i pun svetlosti stan na dva nivoa, sa dve spavace sobe, tri kupatila, posebnom prostorijom u stanu za pranje i susenje vesa... pogled na poljanu sa dva konja i neko brdo malo dalje, a tu blizu je i jezero. Nikad nije previse hladno i nema blizarddaaaaaaa...

    stvarno ne znam zasto neko zivi u Ontariu! ko po nekoj kazni!

    ReplyDelete
  2. Verovatno stvar izbora, moranja, neznanja i najpre sanse da se nadje posao...zasto pola srbije zivi u Beogradu koji je meni najruzniji grad na svetu i betonska i ljudska dzungla ni meni nije jasno...Ja nisam rasiste samo nisam navikla da me okruzuje toliko raznih ljudi koji mi nisu ni po cemu slicni, ali tolerancija mora uvek da postoji.
    drago mi je zbog vas, nadam se da cemo blagovremeno i mi ostvariti svoje snove ovde, ali nerealno je ocekivati da cu imati kucicu u cvecu na divnom mestu cim sletim jelda...treba malo vremena i truda.

    ReplyDelete
  3. Mi smo stigli u Kanadu pre tacno dve nedelje i dva dana. To znaci da imate duzi staz od nas. Jednostavno smo odabrali bolje mesto. Mi nismo gledali gde imamo svoje ljude, nego gde nam se najvise svidja.

    ReplyDelete
  4. Nismo ni mi gledali gde imamo svoje ljude jer kada smo kretali u proceduru i dobili vize nismo imali nikog zivog ovde osim jednog online poznanika od oko 70 godina i to sasvim slucajno jer je bio clan sajta ljubitelja fotografije kao i ja, jednostavno smo misleci da ce nam biti ovako lakse ostali tu, sto ne znaci da cemo ostati tu zauvek do sad sam se selila 8 puta uskoro cu jos jednom pa ko zna ... dobar start je bitna stvar a cinjenica je da u gradu od milion stanovnika lakse nadjes posao nego u gradu od 10 hiljada stanovnika, karikiram malo, ali ako imas ogranicen fond i vreme vrlo je bitno naci posao i stati na noge, s tim da ja ne mogu jos da trazim posao zbog bebca i nevazece diplome, znaci parola snadji se.
    zao mi je sto nismo zapalili dalje u albertu ili bc, ali posle 20 sati leta sa polubolesnim klincem i ovo mi je bilo puno.
    Tvoji utisci Kanade su jos svezi, za koji mesec ako ne nadjete posao a pare pocnu da se tope malo ce ti smetati videces...ali i to brzo prodje.Ako vec imate posao onda ste na konju.

    ReplyDelete
  5. Ne znam... Meni je bilo prilicno muka od Kanade i svih promena, a lepote nisam ni stigla da primetim zbog svih njesra kroz koje sam trebala da prodjem i stres koji je doziveo nas sin (tri i po godine) ni kriv ni duzan. I trenutno me smara sve sto je drugacije ovde jer je bas sve drugacije. Tj. kada shvatim da nesto nije kao u Evropi bas se smorim. Mozda je vama lakse jer vam je tu bolje nego gde ste bili... dok meni nikad nije bilo nigde lose. Uvek sam lepo zivela, samo sam beskrajno smorena svim ovim selidbama. Ali ja sada rentujem, i to verovatno hormonalno,... posto sam i trudna.

    Nista... zelim vam puno srece u novom zivotu.

    ReplyDelete
  6. Jao pa to je divno,(znam da me sad mrzis jer kako trudnoca moze da bude divna ha ha) znas pola vremena kad me neka sitnica ili glupost tipa zasto nemam plotne na sporetu vec gole zice ili zasto ne mogu da napunim moj mobilni odande bez gomile skalamerije i adaptera iznervira, ja razmisljam isto kao ti ali to nikud ne vodi, onda me moj dragi utesi kad gundjam oko masine za ves a to je non stop eto bas mi je juce sav ves izasao roze i poludela sam, kaze mi pa zamisli da moras da peres na ruke...Tamo sam delimicno dobro naucila da ignorisem lose stvari jer sam radila sa ljudima i decom a jednom kad te probleme pocnes da nosis kuci i da se bakces njima gotovo je, puknes, imala sam godinu dana nocne more svaku noc...tako da jednostavno je lakse ne obracati paznju nego se posvetiti necem sto volis, knjizi, setnji, druzenju, slikanju...dok mozes posle znas vec 24 sata dezurna mama...nadjes nesto da ti skrene paznju, gledas ono sto je lepo, odes negde da napunis baterije, meni je i dan danas neverovatno koliko osmeha i lepih reci Aleksa i ja pokupimo usput, to mi vraca veru u ljude koju sam tamo odavno izgubila...

    ReplyDelete
  7. Niko ne spori da je ovde sve super, daleko od toga, ali je ipak mnogo bolje nego tamo, bar meni.
    evo mi se opet selimo a to je vec 4 put ovog leta, i meni je puno ali sam sretna sto nemam namestaj da teglim :) zamisli ostali bi crkli da nemaju nista u stanu a meni je super kad ribam nemam sta da pomeram i briskam a klinac ima poligon za igru...Ja obozavam cvece i povrtnjak i bastu i mogla bi ceo dan da kopkam i ceprkam po njoj a mom dragom je to nocna mora...da mora da kopa he he ali poenta je svako voli nesto drugo, ovde bar nije tesko pronaci nesto sto ti se dopada, bar dok ne dodje zima onda nam ostaju TV i stan, eto to je moja nocna mora, mrzim sneg a dosla u Kanadu :)

    ReplyDelete
  8. Ja sam Toronto videla samo na slikama i veoma mi se dopao,a i trebam u Kanadu (Toronto) da se preselim za koju godinu,a ne mogu uopste da nadjem stan na prodaju. :/
    Ja trebam sama da odem tamo i zivela bi tamo sama,tako da mi treba neki mali slatki stancic za mene,ali ne mogu nista da nadjem.
    Ako znate neki oglas ili nesto gde se prodaju takvi stanovi molim vas recite mi,posalji te neki link ili nesto,posto stvarno trebam da se preselim u kanadu i zbog skole i zbog svega.
    Hvala unapred :) ♥

    ReplyDelete
  9. Nina ako otvoris gore iznad naslova tab links naci ces korisne linkove i ove

    Finding a place to stay

    http://www.rentit.ca/
    http://www.viewit.ca/
    http://www.gottarent.com/
    http://www.caprent.com/
    buy something http://www.mls.ca/splash.aspx

    ReplyDelete
  10. osim toga postoji www,craiglist.ca i kijiji.ca

    ReplyDelete
  11. I like your blog, it is pretty nice. I will have to show it to my buddy, and thanks for having the read in English tab, it was pretty useful.

    Jason.
    http://www.ayreoxford.com/

    ReplyDelete
  12. ...svaka cast na ideji nemas pojma sto mi sve ove informacije znace..

    ReplyDelete