Thursday, November 18, 2010

Kod lekara

Kada sam pozvala da se raspitam kako da postanem pacijent odredjenog lekara (random choice) koji mi je bio u blizini i kritike nisu bile tako lose, zaboravili su da mi kazu da je potrebno za svakog clana porodice zakazati termin ponaosob, tako da za vreme moje posete lekar nije hteo da odgovara na pitanja vezana za bebca jer ce on imati svoj termin krajem meseca...Termin je bio u pola 5 i ja sam uredno dosla u prizemlje zgrade gde se nalazi jedna omanja soba sa salterom na kom je radila jedna sestra, umesto 3 koliko je mesta bilo predvidjeno jer svaki od 6 lekara koji tu imaju ordinacije navodno treba da ima svoju pomocnicu/sestru/sekretaricu koliko sam razumela ali nije bitno, dala mi je da popunim formular samo za sebe dok sam morala ponovo da zakazem za bebu posebno, i jos jedan pregled za mene kasnije,Aca ce morati sam sebi da zakaze jer ne mogu da baratam sa njegovim terminima zbog posla.U cekaonici je bilo 6toro ljudi, jedan starac nekoliko zena i jedan stariji afrikanac sa svojom majkom, oni su svi bili tu dugo pre mene cak su ovi poslednji dvoje ususkani u tople kapute dremali i tiho hrkali na stolicama.Sa jedne strane se se nalazile dvoja vrata ordinacija sa brojevima 1 i 2 , iza saltera je hodnik koji vodi u sobu za vadjenje krvi i snimanje rendgenom a sa druge strane je ogromna apoteka u kojoj radi jedan indijac i TV na zidu iznad.
Posle sat i po vremena i 4 pacijenta kasnije konacno sam dosla na red.Svaka cast bebcu sedeo je mirno u kolicima sve to vreme i popio punu flasu vode i flasu mleka, ja sam vec pocela da se vrpoljim od nervoze jer sam imala utisak da nije guzva a da dugo cekam, kako li je tek kada jeste ,uf. Usla sam u sobicu 3x3 koja je jedna od 2 ordinacije sa ove strane cekaonice,pregled je bio gotov za 5 minuta, otprilike sam rekla na sta sam alergicna i da nemam nekih problema osim jednog zbog kog bi trebalo da idem kod dermatologa.Rekla sam da mi lekar prvenstveno treba zbog deteta, ali kao sto rekoh on ce morati da bude pregledan i saslusan u svom terminu.Receno mi je da ce me poslati dermatologu i da ce mi se neko javiti u roku od 2 nedelje da mi javi termin i to je to.Sto se njih tice oni svakom novom pacijentu najpre urade kompletan pregled sa vadjenjem krvi i lab test itd. pa mu onda kazu kakvo mu je opste zdravstveno stanje, i to sam morala ponovo da zakazem sa sledeci slobodan termin koji je mesec dana kasnije...12 sati bez hrane i dodjite ujutru.Primetili ste da nema neke razlike bar iz mog prvog utiska od onog sto sam dosad prolazila, i tamo sam cekala po sat dva redovno, jedino sto su termini kontrola i pregleda bili blizi od mesec dana.Citajuci iskustva drugih i ovako iz razgovora sticem utisak da je cekanje od par sati sasvim normalna pojava iako imas zakazano u odredjeno vreme, dok ne provalim razlog tome ostacu u cudu, cemu onda zakazivanje uopste?
Hajde videcemo sta ce dalje biti.

No comments:

Post a Comment