Monday, October 8, 2012

Giving thanks

Thanksgiving smo proveli onako kako ime kaze, obilazeci prijatelje i zahvaljujuci onima koji su nam pomogli i onima koji su nam se nasli,razmislili smo malo na cemu smo sve ostalom zahvalni i dosli do toga da ima dosta lepih stvari na toj listi, izmedju ostalog posle moje porodice i svega ostalog, zahvalna sam sto je mi je ovaj blog dao sansu da upoznam mnoge stvarno divne i inspirativne ljude, bilo je naravno i onih drugih za koje ni dan danas ne znam zasto ga citaju ali se nadam da im malo razveje taj mrak i zlobu kojom se hrane, al sta ces, ljudima se ne moze ugoditi a ja ne bih ni da pokusavam. Danas smo otisli na sestocasovni put kanuom niz reku, mrtva sam umorna ali vredelo je jer je osecaj fanstastican.Dok je ostatak grada ovog neradnog ponedeljka uzivao pred TVom u ostacima curke ili sa klincima oktobar fest paradi u centru,mi smo dan proveli na vodi, usput je nekom neverovatnom igrom slucaja reka "cvetala" i bila prekrivena belim mayfly bubicama , na nekim delovima uletali smo u oblak sitnih smesnih insekata i bilo je fantasticno. Iznajmiti kanu za dvoje na dan je od 70 do 80$ i mozete da birate duzinu puta, ako ste clan veslackog drustva imate popust ali vise o tome ovde http://www.canoeingthegrand.com/

No comments:

Post a Comment