Saturday, March 31, 2012

just blogin'

Podneli smo papire za povracaj poreza, i to smo sredili,rok je do kraja aprila, inace imam fobiju od postara ovih dana jer samo donosi gomilu belih koverata sa raznim racunima...a nijednu braon sa nekim cekom od vlade.Bio nam je eksplodirao bojler u podrumu pa sad naknadno moramo da platimo 7 meseci odrzavanja koje je uprava zaboravila da nam napomene kad smo iznajmljivali stan, hm, verovatno bi proslo sa nikom nista, da nesretni bojler nije poplavio sve dole...nema veze, dosao je lik i namontirao sam nov za 3 sata, jadan, kad sam ga videla kako ga vuce ponudila sam se da mu pomognem ali nije prihvatio, onda je pocupao sve bakarne cevi i stavio nove, sam je instalirao sve, nije hteo ni casu vode da popije.Nadam se da ga dobro placaju.Juce je padao sneg ...bedak, taman sam se obradovala prolecu.Tri sretnika u americi dele famoznih 640 miliona $ koje su dobili na lutriji, wow.
Moj dragi je stigao dotle da kad posalje rezime odmah ga zovu na intervju, svaka mu cast, zasluzio je, samo jos da odluci u kom pravcu zeli da napreduje.Dve godine rada u Kanadi i vrata se sve lakse otvaraju, ja tek treba da proturim nogu kroz njih.
Poslala sam rezime na 2 konkursa, toliko sam nasla na netu za ovaj grad, jedni su me zvali na razgovor.Videcu sta ce od toga biti.Rekli su mi da bi trebalo da odstampam gomilu rezimea i da krenem redom po skolama i vrticima i da ih delim, kazu to je najbolje ako trazis posao jer pola njih nikada ni nema konkurse samo vade sa gomile sta im odgovara...
E, da i ova fora, pre neko vece otisli mi kod prijatelja poljaka, nju sam upoznala na igralistu dok smo pazile na klince, i tako mi se raspricale o iskustvima...slusam ja njenu pricu o "kriznom" zivotu u Poljskoj i mislim preslikana moja situacija i pocnemo da se smejemo i jedna drugoj dovrsavamo recenice kako je sta bilo u kojoj zemlji...uglavnom sprijateljimo se na fejsu, ona vidi da ja pravim torte i kolace i naruci klincima za rodjendan jednu turu i tako, pocnemo da se druzimo...uglavnom otisli na kaficu i veceru do njih, i kaze njen muz ima on suraka u informatici, cimne ga i kaze poslace ti decko rezime pogledaj jel mozes da ga ubacis kod tebe...i tako krene opet, zovu vec dva dana iz ogromne kompanije koja posluje sirom sveta da zakazu intervju...i kad smo odlazili iz Toronta pitali su nas jer imamo nekog dobrog da preporucimo da preuzme tu poziciju, nazalost nismo imali...samo mi je zao sto nisam upoznala nikog ko zna nekog u mojoj struci al jos nije kasno, oh well let's go networking :)
mrzelo me je da danas pisem, ali me nije mrzelo da citam :), trazila sam da li ima jos nesto o Kanadi ali nisam bas puno nasla, uglavnom interesantno za vreme dokolice ili jedan hladni vikend od samo 8 stepeni...


http://blog.b92.net/text/10970/Imamo-cvarke/?page=2


http://blog.b92.net/text/529/Evolucija-emigracije/

http://blog.b92.net/text/10343/Beleske-sa-jednog-poslovnog-putovanja/


http://blog.b92.net/text/13535/Gromovita%20voda%20%E2%80%93%20Nijagara/

http://blog.b92.net/text/10832/Mladi-lideri/

http://blog.b92.net/text/9824/Zivot-i-prikljucenija/


http://blog.b92.net/text/13347/Penzije---tri-stuba-i-jedan-suvisan-potpredsednik/


http://blog.b92.net/text/6006/Kako-je-Kinez-ucio-hrvatski/

Morala sam da promenim svoju ideju o pojmu "crkve" koja je za mene neka tamna, negativna i smrdljiva stvar )ako ne volite miris tamjana) koja treba da ti ulije strahopostovanje ili bar strah u kosti iz nekog razloga,
nakon posete jednoj protestantskoj crkvi u Londonu, amfiteatar za mise izgleda kao bioskop, imaju vrtic, skolicu za decu da uce o religiji, salu za sport -mali fudbal i kosarku, dve tri sale za proslave, rodjendana, svadbi i druga druzenja i salu za omladinu sa stonim fudbalom i drustvenim igrama itd, plus biblioteku, i sve je pod konac, prelepo.Bili smo na proslavi rodjendana i odusevila sam se kako je lepo osmisljena zgrada i kako je sve lepo sredjeno.
Doduse pored nekih mali milion denominacija koje se ni ne trudim da zapamtim, protestantizam ima malo drugaciji pristup nego ostale hriscanske religije, kada bih morala da sumiram katolicanstvo koje je centralizovano pod svemocnom rukom pape za mene ima jednu manu, gresi se mogu iskupiti za malo novca i par ocenasa, po tome svako ko plati i izbrblja par molitvi uci ce u raj ...oprosteno mu je, hm, nije bas neka inspiracija za moralan zivot, osim toga sve je zasnovano na dogmama i tvrdnji da je crkva u pravu, u koje licno ne verujem, jbg. imam problem sa autoritetima.
pravoslavlje, slicna prica, obecani raj nebeskom narodu ma sta god radio itd...centralizovano, dogmatizovano, zatucano? mozda, al ajde, kad sam se krstila bilo je kud svi turci tu i mali mujo...nisam bila toliko napredna da sa 20 i nesto otkrivam budizam i slicno...
Protestantizam, istina je u bibliji i svako moze da je tumaci kako misli, nije centralizovana, zene mogu da budu svestenici, nikom nije zagarantovan ulazak u raj, treba vredno raditi i drzati se bozjeg slova...sto pravac pretvara u siroki spektar razlicitih tumacenja biblije sa nekih milion raznih crkava i crkvica ali deluje fleksibilnije od ostalih hriscanskih pravaca.
Budizam, hinduizam, sintuizam, judaizam i islam necu komentarisati, mislim da nisam dovoljno upucena, iako sam puno citala o religijama sveta uglavnom dodjem do neke stavke koja me ubije u pojam tvrdnjom "zato sto je to tako" i tu odustanem...jednostavno, "zato" nikad nije dovoljan i dobar odgovor za mene.

2 comments:

  1. U valjda ces uskoro dobiti posao :)
    A sto se tice novih prijatelja - super :)

    ReplyDelete
  2. zato tanja jer je to tako. kenan :)

    ReplyDelete