Tuesday, October 25, 2011

Vikend klasika...

Izmedju dve nedelje neprekidne kise i hladnoce, potkrao se jedan suncani vikend. Bili smo na jos jednoj farmi u Aylmeru (koji iz meni nepoznatog razloga citaju Elmer), ovaj put je bila farma meda Clovermead. NIje me odusevila kao Apple land jer nije tako pod konac uredjena ali bebcu se svidelo :)
POsle toga smo otisli do samog gradica da razgledamo, Aylmer je miran gradic na trans canada trailu , sto bi Aca rekao - ovde treba ziveti kad odes u penziju ( inace me izludjuje sa tim "ovde treba ziveti " izjavama, gde god da odemo on pronadje nesto zbog cega mu se gradic svidi, dosad je pronasao 10 mesta na kojima treba ziveti- jos samo da se kloniramo u par primeraka :)) Ja onda ponem da se smejem i samo kazem, da ovde treba ziveti...s tim da mi vec zivimo ovde .
Ima dosta stvari koje planiram da obidjem kad dodje lepo vreme, recimo jedva cekam da vidim Grand Bend na leto,odavde do tamo ima 60tak km, obecali smo sebi da cemo jednom svratiti i do prijatelja u Winipegu a jednom u zivotu zelim da vidim i Rockies i Banff...Imala sam nekad knjigu 501 destinacija koju vredi obici, dosta tih destinacija je bilo u severnoj americi i sad razmisljam kad su mi na par sati leta avionom, sto da ne, ionako ne planiramo skoro put Evrope, preskupo je, ali ovo je prilicno blizu i nije nepodnosljivo finansijski.Karta do Winipega za nas troje je oko 500 $ sto nije preterano.Sreca sto se ovde uglavnom ne radi vikendom pa mozes da planiras da ih provedes u skitnji i istrazivanju :)
Na farmi je bila prodavnica proizvoda od meda, i ako doneses svoju teglu mozes da uzmes med na tocenje, ima nekih 10tak vrsta.Ja sam se zeznula pa sam uzela teglu heljdinog meda koji je tamno braon i ima ukus na stalu, grozan je, iako hvale njegovu lekovitost ukus je nepodnosljiv :(, druga tegla je bila od deteline i taj je fantastican. Inace sirom farme su prozori u kosnice od kojih je jedna naslonjena na toalete, videcete sliku, odusevila sam se :)))
Naravno bilo je bacanje bundeva prackom i ispaljivanje iz topova...
I tako, sledeci vikend idemo za Toronto ako nas vreme posluzi, pa onda na neku destinaciju oko Londona i onda opet Kicener ili Toronto, jer pocinje sezona rodjendana i praznika, i moj ce uskoro :)

okt2011ay


Moj komentar na nedavno odrzani koncert u Beogradu u cast devedesetim :P





1 comment:

  1. Zagrli svoje dete i zahvali se Bogu ili u šta god da veruješ što ste otišli iz ovog ludila...... Stvarno mi se plače kada vidim slike iz vremena kada su bitange ušle u čitanke.... Krivi smo mi što smo ih pustili...Pozzzz i putujte, živite.... nama je lepo, taman kako smo zaslužili.....

    ReplyDelete